יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

קורס מדריכי קטלבלס - IKO (מחזור תשיעי) - מרץ 2011

קורס מדריכי קטלבלס - מרץ 2011

מתי :  05 מרץ 2011‏
מיקום :  איתנים קטלבלס, רבי עקיבא 48 הרצליה
פרטים נוספים  :
קורס מדריכי קטלבלס - IKO (מחזור תשיעי)
Israeli Kettlebells Organization (I.K.O) Instructor course

מאמן ראשי : אורי הירש
(מייסד אימון הקטלבלס בישראל מפתח שיטת איתנים קטלבלס, מחבר "ספר הקטלבלס" ומעביר קורסים וסדנאות ליחידות העילית של צהל)

...קורס מדריכי קטלבלס הראשון בישראל - יסודי, מקיף, מקצועי והטוב ביותר.
...הקורס בהתאם לסטנדרטים מקצועיים בינלאומיים. מקביל בתכניו וברמתו ל - RKC ו- WKC

מטרת הקורס
הכשרת מדריכים לאימון הקטלבלס, להנחיית שיעורים קבוצתיים ואימונים אישיים.

**התכנית מיועדת למדריכים ומתאמנים המעוניינים לעסוק בהדרכה או לאלו המעוניינים לשפר את ידיעותיהם ויכולתם המעשית בתחום.

תכנית הקורס
* הבנה מעמיקה של מהות האימון הפונקציונלי ואימון הקטלבלס בפרט.
* הקניית ידע בסיסי לשימוש בקטלבלס.

* רקע והיסטוריה של הקטלבלס.
* עקרונות וכללי בטיחות בעבודה עם הקטלבלס.
* פיתוח תכניות האימון על פי פילוסופית אימון הקטלבלס, רצפי תרגילים, מערכי שיעור והתאמת דרגות הקושי לרמות שונות.
* רכישת מיומנות לימוד והוראה בסיסיות, שימוש בהפשטות, פירוק או הקלות של תרגילים.
* כלים להנחיית שיעורים קבוצתיים, אימונים אישיים וקבלת מתאמן חדש.
* שיעורים מעשיים והבנת מהותו של כל תרגיל ותרגיל.
* שעות סטאז' (צפיה, התמחות והתנסות בהדרכת קטלבלס).


תנאי קבלה
תעודת מדריך או מאמן מוסמך באחד מענפי הספורט הנלמדים במוסדות המוכרים. מורים לחנ"ג , מדריכי כושר קרבי וקרב מגע.
מועמדים ללא רקע קודם ידרשו להשלים קורס מדעים כתנאי לקבלת התעודה.

* אישור רפואי המעיד על בריאות תקינה.
* קהל רחב יוכל להשתתף ללא תעודת מדריך ולקבל תעודת השתתפות בלבד.

תעודה
תעודה תינתן למשתתפים שעמדו בדרישות הקורס:
* נוכחות חובה
* ביצוע תרגילי הבסיס (swing, get up, clean, press, front squat, wind-mill and snatch) בצורה נאותה, על מנת להבטיח יעילות , בטיחות והבנת התנועה של כל תרגיל.
* מבחן יכולת IKO TEST
* לבוגרים תוענק תעודת הסמכה כמדריך איתנים קטלבלס (I.K.O) מטעם ארגון הקטלבלס בישראל.
* משתתפים שלא יעמדו בדרישות הקורס ומתאמנים שאינם מדריכים יהיו זכאים לקבל תעודת השתתפות בלבד.

להרשמה מוקדמת לקורס אוקטובר הקרוב הרשם עכשיו

משך הקורס וימי הלימוד
הקורס בנוי מ 3 מפגשים המתקיימים בימי שבת בין השעות 09:30-15:30 (כ 20 שעות)
ו 5 שעות סטאז' (צפיה התמחות והתנסות בהדרכת הקטלבלס)

פרטים והרשמה :
077-5408885
support@kettlebells.co.il
http://www.urihirsch.com/pages.aspx?pageId=139

יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

איתנים – ציוד מקצועי לאימון פונקציונלי - הגיע משלוח חדש

 
איתנים – ציוד מקצועי לאימון פונקציונלי
איתנים – ציוד מקצועי לאימון פונקציונלי


חדשות מאיתנים קטלבלס - הגיע משלוח חדש של קטלבלס (פרו, קלאסי, רגיל ופלסטיק),  טבעות, מגנזיום ,פלטות להרמת משקולות...
פרטים - 077-5408885

קישור לחנות

יום שבת, 29 במאי 2010

מחיר הקטלבלס יקר מידי ? תחשבו על זה שוב.

מחיר הקטלבלס יקר מידי ? תחשבו על זה שוב.


בדרך כלל אמירה שכזו נובעת מחוסר הבנה כיצד אימון הקטלבלס תורם לכושר הגופני וליכולת התנועה של הגוף.


אנחנו משקיעים אלפי שקלים במכשירים לשיפור הסיבולת, במכשיר ריצה מתוחכם שסופר קלוריות, בנעלי ריצה עם בולמי זעזועים, ובבגדי ריצה מנדפי זיעה. אנו משקיעים במכשירים משוכללים ומסובכים, עם גלגלות וזוויות שונות לחיזוק שרירי הידיים, הרגליים, גב, חזה וכתפיים.
הלכו אלפי שקלים- ומה קרה? לפעמים משתמשים בציוד, לפעמים לא- לפעמים הוא ננטש בהדרגה, והופך למתלה משוכלל לבגדים... בכל מקרה, כעבור כמה שנים המכשיר ה"משוכלל" שקנית הופך בגלל הבלאי לאנדרטה מיושנת, שניצבת באמצע הסלון או חדר השינה שלך- ועל זה הוצאת אלפי שקלים?


תחשוב שוב- החשבון פשוט:

מחירה של משקולת קטלבלס של 16 ק"ג  הוא כ- 320 ₪ -  אבל עם משקולת אחת אנחנו יכולים לעשות הרבה יותר מכל המכשירים גם יחד:- לשפר  כוח סיבולת, גמישות, קואורדינציה ומהירות (כל מרכיבי הכושר) ויכולת התנועה שלנו משתפרת לבלי היכר- וכל זאת בעזרת אמצעי אחד- זול, קטן  וקומפקטי.


המסקנה פשוטה: אין צורך במכשיר מתוחכם (מלבד הגוף שלך), אין צורך במקום אחסון, ואין צורך בבגדי ספורט מרשימים. זה רק את/ה, הקטלבלס-  והידע איך להשתמש בו.

הכוח בידיים שלך,

אורי הירש
איתנים קטלבלס
מחבר
ספר הקטלבלס המדריך השלם לשיטת איתנים קטלבלס ולאימון כושר פונקציונלי
 

יום רביעי, 21 באפריל 2010

אחד במאי כולנו נחגוג באימון קטלבלס ו"על האש" לאחר האימון לציון יום ההנפות.



יום המניפים הבינלאומי, ובשמו הידוע יותר אחד במאי, מצוין ב-1 במאי כביטוי לסולידריות בין ארגוני הקטלבלס וכביטוי למאבק למען תנאי אימון קשים יותר.
מקורו של החג בהפגנות שנערכו באיתנים קטלבלס בתחילת 2010, בדרישה להגדיל את זמן הנפות הסווינג ל-2 דקות. כיום הוא מצוין בעיקר באיתנים קטלבלס, אם כי ברוב מדינות העולם מצוין החג באופן כלשהו.
ביום שבת , אחד במאי כולנו נחגוג באימון קטלבלס ו"על האש" לאחר האימון לציון יום ההנפות.

לפרטים : 077-5408885  /     www.eitanim.co.il


נא להעביר את המידע בין חברים
מי שיכול לסייע בארגון אירוע לצור קשר עם המשרד 077-5408885 מור / אלה

יום שני, 19 באפריל 2010

שובו של הכושר

שובו של הכושר

שובו של הכושר
מהות הכושר על פי אורי הירש

קל לשוט עם הזרם, משום שכך עושים כולם. קל יותר ללכת בתלם מאשר להמציא דרך חדשה. אך האם יכול להיות שהרוב לפעמים טועה?

מה יותר חשוב לך:
•    לעשות את מה שכולם עושים, או לעשות את הדבר הנכון?
•    לאמן את הגוף לתפקד טוב יותר (ולהרגיש טוב יותר), או לאמן את הגוף להיות חלש יותר? האם תהיה מוכן לשקר לעצמך?
•    האם תהיה מוכן לשנות את המציאות וללכת נגד הזרם, אם תרגיש שזה הדבר הנכון?

כיצד השתנתה המגמה ומדוע?
המהות של אימוני הכושר בצורתם המקורית היתה שיפור היכולת האתלטית של האדם לצד שיפור התפקוד היומיומי שלו, בהתאם לצרכיו המיוחדים. המטרה היתה להפוך את האדם לחזק יותר, למהיר יותר ולעמיד יותר מול משימות היומיום. האימונים האתלטיים כללו אימוני תנועה של כל הגוף - אימון של תנועות מורכבות ומגוונות, תוך הפעלת קבוצות שרירים רבות הפועלות ביניהן בתיאום. הערך המוסף שהתקבל מהפעילות הגופנית הכוללת הזו היה שיפור המראה האסתטי של הגוף, שהתבטא בירידה באחוזי השומן ובעלייה במסת השריר. אולם חשוב להבין כי זו אינה מטרתו של האימון, אלא רק ערך מוסף המתקבל ממנו.    

מאז ועד היום ישנה מגמה של התרחקות ממהותו המקורית של אימון הכושר.
במקור, מפתחי גוף היו אנשים חזקים ("Strong-man") שהתמקדו בשיפור תפקוד הגוף והכוח. כפועל יוצא מכך היה להם גוף מפותח ואסתטי – אך לא מפני שכיוונו לכך.

מאז שנות ה-20 של המאה שעברה, השתלטה בהדרגה על עולם הכושר תרבות של פיתוח הגוף (Bodybuilder). אימון זה נולד במטרה לפתח גוף גדול ושרירי בדרך היעילה והקצרה ביותר. בהתאם לכך פותחו מכשירים ייעודיים לפיתוח השרירים, שיטות אימונים מתאימות, מזון מיוחד וכדומה - הכל למען השגת המטרה המיוחלת של גוף מנופח-שרירים.
אותם מכשירים שאנו מכירים כיום בחדרי הכושר התפתחו בתקופה ההיא. במקביל, באותה תקופה "נעלמו" אימוני הכושר שנועדו לשפר ולפתח את היכולות האתלטיות הכלליות של המתרגל - כמו אימון הקטלבלס, כדורי כוח, הרמת משקולות ועוד.

אז איפה טעינו?
האם אנו צריכים להתאמן כמו אמני לחימה, אתלטים - או כמו מפתחי גוף? נראה שמשהו השתבש בתפיסת הכושר בעולם המערבי. מאמנים ומתאמנים רואים בערך המוסף - את המטרה. במקום לבצע אימון לשיפור היכולות האתלטיות של הגוף, מרבית האנשים מתאמנים כמו מפתחי גוף - באמצעות מכשירים של מפתחי גוף ועל פי עקרונות אימון שפותחו בהתאם. חיזוק הגוף בחלקים-חלקים (ידיים, חזה ועוד) מזכיר לי את הסיפור על פרנקנשטיין שברא ייצור מחיבור של איברים וחלקי גוף זה לזה.
אימוני כושר נועדו לפתח ולשפר את הגוף כולו, כאשר כל הגוף מתגייס לביצועם. התרגיל אינו מבוצע בצורה המבודדת איבר זה או אחר, אינו דורש רק הפעלת כוח, אלא גם יכולת תנועתית ומרכיבי כושר אחרים, כמו גמישות, קואורדינציה ועוד. יכולות אלה אינן נמדדות כלל על פי רוחב הזרועות או החזה המנופח. ב"אימוני פרנקנשטיין" המטרה היא להשיג גוף גדול או לשרוף שומנים בגוף בזמן הקצר ביותר, ללא קשר לשיפור היכולות האתלטיות של המתאמן (מרכיב קריטי בשיפור התפקוד ובשמירה על בריאות הגוף).

הניסיון למצוא פתרונות קלים ומהירים במטרה להגיע לערך המוסף הפך אנשים רבים כיום ליצורים נחותים יותר מבחינה פיזית, ביחס לדורות הקודמים. התחלנו להתמכר לחיי נוחות, ל"ג'אנק פוד" של עולם הכושר.
מועדוני כושר בארץ ובעולם הפכו להיות מועדוני כושר לעצלנים, ומתעסקים כיום יותר בתרבות של נוחות - מלתחות גדולות, מקלחות מדהימות ואולמות כושר מפוארים, העמוסים במכשירים חדישים ומשוכללים: מכשירי ריצה ממוחשבים, מכשירים לחיזוק מקרבי הירך, ספות לחיצה, ומכשירים לכל איבר אחר בגופנו. לצדם, שפע של שיעורי ספינינג, עיצוב וחיטוב ואחרים. אולם למרות כל אלה, הפכנו לאנשים חלשים יותר, שמנים יותר, סובלים יותר מכאבי גב ומבעיות מפרקים אחרות. למרות כל השעות שאנו מבלים בחדרי הכושר, כל תרגילי ה"פרפר" או כפיפות בטן - כבר איננו יכולים לעלות שלוש קומות בלי מעלית, איננו מסוגלים להרים חפצים מהרצפה, אנחנו בקושי מצליחים לקשור את שרוכי הנעליים שלנו! אנו סובלים מיציבה לקויה, כאבי גב ושאר תחלואים.

אם כך, מה ההיגיון בלבצע כל כך הרבה תרגילים לשרירי החזה? מה הטעם בלחיצת חזה בשכיבה (אלא אם במסגרת עבודתך אתה נדרש לשכב על הגב רוב הזמן ולדחוף 100 קילוגרם בשכיבה מהחזה, מעין "גֶ'ק" אנושי...)? מדוע לאמן את השריר יותר ממה שהגוף צריך? הדבר משול להתקנת מנוע של מרצדס בשלדה של סוסיתא. האם תרגילי פשיטת ברכיים וכפיפת ברכיים באמת מכניסים אותנו לכושר? במה הם משפרים את יכולת התנועה? האם הגוף יכול לתרגם את כל אלה לשיפור בתפקוד היומיומי?
מדובר במשהו עמוק יותר. לדעתי צריך לחזור לשורשים, לתקופה בה אימון הכושר היה מיועד להפוך את האנשים לחזקים מבפנים - ומבחוץ.

"בחזרה לעתיד" של תרבות הכושר
עכשיו, כאשר אנחנו יודעים היכן היינו ואיפה טעינו, נוכל לדבר על הכיוון שאליו עלינו ללכת.
תרבות הכושר בארץ בפרט וברוב העולם המערבי בכלל היא שגויה ומעוותת. דברים צריכים ויכולים להתבצע בצורה אחרת, נכונה יותר. צריך להחזיר את הכושר לכושר! זה דורש מאמץ, זה קשה, אבל זהו הדבר הנכון לעשות.

בשנים האחרונות חיפשו מומחי הכושר בעולם דרכים לשיפור הבריאות והיכולות של המתאמנים, אתלטים ולא אתלטים. משום שהגוף מתפקד באינטגרציה של קבוצות שרירים רבות הפועלות בצורה משולבת, הבינו מומחי הכושר שאין היגיון באימון תוך בידוד השריר (אלא אם אתה מפתח גוף), וכי אימון כזה הוא למעשה הפוך לדרישת הגוף. הם "גילו" מחדש את אימוני התנועה והחלו לחזור לשיטות אימונים משנים עברו ולתרגילים ותיקים, תוך שהם מחברים אותם למחקרים מדעיים חדשים בתחום, וכך פיתחו שיטות אימון מתקדמות יותר - שיטות אימון המשפרות את התפקוד. שיטות אלה כוללות את אימון הקטלבלס, את אמנויות הלחימה, כמו גם את היוגה, הפילאטיס ועוד.

הרעיון העומד מאחורי כל השיטות הללו הוא אימון פונקציונלי (Functional Training) - אימון לשיפור התפקוד המתמקד ביכולת התנועה של הגוף בצורה מיטבית ונכונה, תוך הפעלת מרכז הכוח(Core), ארגון ושליטה בכל חלקי הגוף, חיבור חלקי הגוף והפעלתו כיחידה מתוזמנת אחת.
השילוב של תנועה פונקציונלית בעצימויות משתנות עם אימונים ותרגילים רכים (לדוגמה התעמלות הוליסטית) וקשים (לדוגמה קטלבלס), יוצר בסופו של דבר את האימון השלם, כשכל שיטה מביאה את יתרונותיה ואת התרומה שלה לבניית הכושר והגוף כמכלול. אוצר התנועות ומגוון והעצימויות הופך את השיטות הללו ליעילות ביותר להתמודדות עם אתגרים פיזיים ביומיום, ולהתמודדות מוצלחת עם אתגרים בלתי צפויים.


אודות כותב המאמר: אורי הירש
מייסד אימון הקטלבלס בישראל ומפתח שיטת איתנים קטלבלס, הבעלים והמנהל המקצועי של איתנים קטלבלס - סטודיו לאימון פונקציונלי ויו"ר ארגון הקטלבלס בישראל - עמותת המועדון לקטלבל(ס) (ע"ר)
בעקבות הניסיון הרב  שצבר משך השנים בשיטות שונות ומגוונות של אימונים והדרכה, השתתפות בהשתלמויות בינלאומיות, ולימודים עם מורים מהמובילים בעולם הקים ומנהל את ביה"ס למדריכי קטלבל'ס, בסטודיו איתנים- קטלבל'ס.

מחבר הספר ספר הקטלבלס - המדריך השלם לשיטת איתנים קטלבלס ולאימון כושר פונקציונלי והוציא לאור סדרת די.וי.די לאימון קטלבלס, הראשונה מסוגה בעברית.

יום שישי, 9 באפריל 2010

ביקור בסטודיו איתנים/אורי הירש הדגמת עבודה פונקצינאלית עם קטלבלס - TheMarker Cafe

ביקור בסטודיו איתנים/אורי הירש הדגמת עבודה פונקצינאלית עם קטלבלס - TheMarker Cafe
ביקרנו בסטודיו איתנים של אורי הירש, "נביא" בשורת הקטלבלס לארץ, אין מה לומר, רמת היכולת והידע מדהימה ומאלפת.

אורי הציג בפנינו את הקטלבלס ויתרונותיו, והדגים לנו אפשרויות שימוש ויישום שלו ושל העבודה עם רצועות וטבעות.

שוחחנו על הצורך והנסיון שלנו למצוא כלים, אביזרים ושיטות לתכנון יעיל של אימונים פונקציונאלים לשיפור יכולת של כוחות. 

יום ראשון, 21 בפברואר 2010

ספר הקטלבלס - המדריך השלם לשיטת איתנים קטלבלס ולאימון כושר פונקציונלי

אימון הקטלבלס תפס תאוצה בעולם בשנים האחרונות. הוא הפך לטרנד מתמשך ועקבי בחו"ל, והצטרף לזרם המרכזי של אימוני הכושר, בדומה ליוגה ולפילאטיס, בקרב אתלטים ובקרב הציבור הרחב גם יחד. טובי הספורטאים בארצות הברית, יחידות עילית של הצבא האמריקני, המשטרה ומתאמני אמנויות לחימה - מתאמנים באדיקות בקטלבלס במטרה לשמור על הבריאות והכושר. האימון מיושם ומתורגל גם בארץ והופך לפופולרי מאוד בקרב קהל רחב של מתאמנים. הקטלבלס מתאים לכולם, לגברים, לנשים ואף לילדים. זהו אימון מהנה ואפקטיבי, מאתגר, חכם ומורכב, הדורש שמירה על מיקוד וריכוז.

"אחד היתרונות הגדולים של אימון הקטלבלס שבזמן נתון הוא מקנה שיפור במספר רב של יכולות גופניות. הוא משלב דיוק וזרימה בדומה לפילאטיס ויוגה, כוח ועוצמה - בדומה להרמת משקולות, ואומנויות לחימה והוצאה אנרגטית, בדומה לאימוני ריצה ורכיבה."

ספר הקטלבלס, "התנ"ך של הקטלבלס בישראל", הוא הראשון מסוגו שיוצא לאור בעברית. הוא כולל את החומר המועבר בקורס מדריכי "איתנים קטלבלס" ומהווה כלי עזר למדריכים ולמתאמנים כאחד. בתחילת הספר מובאים חלקים תיאורטיים, המלמדים הבנה כללית של הכושר הגופני המובילה לאימון הקטלבלס עצמו. בהמשך מפורט אופי האימון ומוצג פירוט מדויק של התרגילים, לצד איורים, תרשימים, הנחיות, הדרכה, טיפים והמלצות


אורי הירש הוא המייסד, הבעלים והמנהל המקצועי של איתנים קטלבלס - סטודיו לאימון פונקציונלי,
ויו"ר עמותת "המועדון לקטלבל(ס) בישראל



The Kettlebells Book
The Complete Guide To Eitanim Kettlebells System and Functional Training
BY Uri Hirsch


יום שלישי, 5 בינואר 2010

קטלבל'ס: האימון היחיד שהקים אותי מהספה



קטלבל'ס: האימון היחיד שהקים אותי מהספה


מישל דור ניסה כבר הכל: חדר כושר, ספינינג ואפילו סקי. אבל שום דבר חוץ מאימון הקטלבל'ס - 45 דקות עם משקולת מיוחדת שעובדת על כל שריר בגוף - לא הצליח להזיז אותו מהספה ולהתמיד. סרטון מכווץ שרירים ומלא תקווה
פורסם:05.01.10, 10:25



לאחר הווידוי החושפני על אורח החיים המאוד לא בריא שאני מנהל, קיבלתי כמות לא מבוטלת של תגובות שהתחננו שאקים את עצמי מהספה, ואפנה לעסוק בפעילות גופנית כלשהי. לאחר סדרה של ניסיונות כושלים בחדר הכושר (שעמום), ספינניג (כמעט שבץ) וסקי שלג (נהדר אבל יקר), השאלה היכן אזיע וכיצד הפכה כבר לקריטית. קולגה שהתחטב אך לאחרונה, הציע לי פתאום "ללכת לנסות את הקטלבל'ס בהרצליה". אז התרוממתי מהספה לניסיון נוסף, בתקווה שהפעם זה יעבוד.

ענף הקטלבל'ס (Kettlbell) הוא עוף מוזר וחדש יחסית בארצנו. האימון מתבצע באמצעות משקולות מיוחדות, שבניגוד למשקולות הרגילות בחדרי הכושר, הן בעלות ידית מיוחדת המרחיקה את המשקולת מהגוף. התוצאה: המתאמן יוצא מאיזון שוב ושוב ומנסה - באמצעות הפעלת כל שריר כמעט בגופו - לחזור לשיווי משקל.

123



משאנטי לאיתותי אזהרה

"היתרון העיקרי בשיטה הוא שהיא 'מכסה' את כל מרכיבי הכושר הגופני ביחידת אימון אחת, של 45 דקות", מסביר אורי הירש (40) ממכון "איתנים" בהרצליה, האיש שהביא את השיטה לארץ. "אתה מפעיל סיבולת לב ריאה ממש כאילו רצת, גמישות כמו ביוגה, הרמת משקולות, עבודה על קורדינציה ואפילו כוח מתפרץ".



אני מודה שהדקות הראשונות מטעות: האווירה היא של שאנטי, בתרגילי חימום המבוססים על יוגה. אט אט, בצורה מבוקרת, מתחילים לעבוד עם המשקולות בשלושה תרגילים עיקריים: Dead Lift שבו מרימים ומורידים את המשקולת. תרגיל ה-“Turkish Get Up” שבו עולים משכיבה לעמידה עם המשקולת, ותרגיל ה"סווינג" המזוהה ביותר עם הענף, שבו מנצלים עד תומה את תנופת המשקולת כדי להוציא את הגוף שוב ושוב מאיזון. בכל הנפה, השרירים נרתמים כדי להתנגד למהלך הלא מוכר. רגישות מיוחדת ניתנת כל העת לאיתותי אזהרה מהגב: אם יש כאלה, מכוונים את המתאמן לתרגילים חלופיים; באופן מפתיע, אני יכול להעיד שהתרגילים הללו מעלימים כל כאב.



לאחר כמה אימונים כבר הצלחתי לרדת מהמיטה ללא כאבים וללא שרירים תפוסים, ושבוע לתוך הפעילות הגופנית, לאחר שנים של ישיבה על כיסא, לא רק שאני חש טוב יותר, אלא שפעולות יום יומיות כמו שריכת שרוכים, עלייה במדרגות ונשיאת

 משאות, הפכו לקלות הרבה יותר ולו בגלל המחשבה שסוף סוף אני עושה משהו עם גופי. הפעילות המבורכת הזו נעימה לביצוע, מתאימה לכל גיל, והתחושה של "ביחד" הופכת את השקעת המאמץ למשהו חוויתי, שמוציא מהמתאמן כוחות חדשים.



כמה זה עולה לנו? עלות אימון שאורכו 45 דקות היא 25 שקלים. אם תבקשו לרכוש משקולת, מחירה נע בין 200 ל-400 שקלים, תלוי במשקלה. אורן הירש מסביר כי מאוד לא מומלץ לבצע את האימונים לבד בבית, ובעיקר בשלב הראשוני.



יום שני, 4 בינואר 2010

קורס מדריכי איתנים קטלבלס - Certified Eitanim Kettlebells Instructor course

קורס מדריכי איתנים קטלבלס - Certified Eitanim Kettlebells Instructor course

מאמן ראשי : אורי הירש
Head Coach : Uri Hirsch

מחזור 6 - פברואר 2010

מטרת הקורס
הכשרת מדריכים לאימון הקטלבלס, להנחיית שיעורים קבוצתיים ואימונים אישיים.

תכנית הקורס
* הקניית ידע אישי לשימוש בקטלבלס.
* רקע והיסטוריה של הקטלבלס.
* עקרונות העבודה וכללי בטיחות בעבודה עם הקטלבלס.
* לימוד דרך עשייה של תרגילי הבסיס באימון הקטלבלס והבנת מהותו של כל תרגיל ותרגיל.
* פיתוח תכניות האימון על פי פילוסופית אימון הקטלבלס, רצפי תרגילים, מערכי שיעור והתאמת דרגות הקושי לרמות שונות.
* רכישת מיומנות לימוד והוראה בסיסיות, שימוש בהפשטות, פירוק, או הקלות של תרגילים.
* התמודדות עם מתן שיעורים פרטיים, קבוצתיים והתמודדות עם קבלת מתאמן חדש.
* שיעורים מעשיים של אימון הקטלבלס בסטודיו איתנים.
* שעות סטאז' (צפיה, התמחות והתנסות בהדרכת קטלבלס).

תנאי קבלה
מועמדים שבידיהם תעודת מדריך או מאמן מוסמך באחד מענפי הספורט הנלמדים במוסדות המוכרים. כמו כן יתקבלו מורים לחנ"ג , מדריכי כושר קרבי וקרב מגע.
מועמדים ללא רקע קודם ידרשו להשלים קורס מדעים כתנאי לקבלת התעודה.

* אישור רפואי המעיד על בריאות תקינה.
* קהל רחב יוכל להשתתף ללא תעודת מדריך ולקבל תעודת השתתפות בלבד

חומר הלימוד בקורס
ספר הקטלבלס

דרישות הקורס
נוכחות בשעורים חובה!
מבחן קורס
סיום החובות - סטאז' ושיעורים מעשיים.

תעודה
לבוגרי הקורס שיעברו בהצלחה את בחינות הסיום תוענק תעודת הסמכה
כמדריך איתנים קטלבלס מטעם איתנים - מרכז הקטלבלס בישראל.

הקורס היוקרתי מתקיים בהתאם לסטנדרטים מקצועיים - בינלאומיים

קורס זה מקביל בתכניו וברמתו ל - RKC ,
ומותאם לדרישות קהל המדריכים והמתאמנים בישראל