יום שבת, 26 באפריל 2014

ספר : תרגול תנועתי תפקודי באמצעות קטלבלס / אורי הירש


ספר : תרגול תנועתי תפקודי באמצעות קטלבלס / אורי הירש

ספר : תרגול תנועתי תפקודי באמצעות קטלבלס / אורי הירש

הספר תרגול תנועתי תפקודי באמצעות קטלבלס מחזיר את החירות הגופנית באמצעות תרגול תנועתי.
הספר, תרגול תנועתי תפקודי באמצעות קטלבלס, מתרחק מהמושגים המקובלים בעולם הכושר. במטרה לעודד את תרבות התרגול והתנועה בישראל, כחלק מההוויה והתרבות הגופנית.

הרעיון המרכזי הוא להחזיר עטרה ליושנה, להשתחרר מהשאיפה למראה גופני מעוצב כמטרה עליונה, ולחזור לשיטות תרגול משנים עברו, בשילוב עם ידע עכשווי ומתקדם.

תרגול תנועתי תפקודי עוסק ביכולתנו לנוע ולתפקד בצורה יעילה יותר בחיי היום יום, בהתאם לצרכינו הייחודים. התרגול מסיט את הדגש מ"איך הגוף נראה", ומחזק את הקשר החשוב  ל"איך הגוף נע ומתפקד" לא מדובר בשיטה מסוימת, כי אם דרך שיטתית לתרגול, שמיושמת באופן גמיש, על פי צרכיו ויכולותיו של המתרגל. 

בספר מתוארים שלושת המרכיבים : תרגול - תנועה - תפקוד - שלוש פעמים ת'- תרגול גופני המתמקד ביכולת ובמיומנות התנועתית של האדם באופן שישפר את התפקוד שלו בהווה ובעתיד, בהתאם לצרכיו הייחודיים.

התרגול עוסק ברכישת מיומנויות תנועתיות בדגש על טכניקה מיטבית, כאשר הפועל היוצא הוא שיפור מרכיבי התנועה והכושר. חיוני שלכולנו תהיה יכולת תנועתית שתאפשר לנו לעבור מרחק ארוך, להרים חפצים כבדים, להתגבר על מכשולים, לבצע מטלות בצורה מדויקת ומתוזמנת, להגיב לסביבה ולמצבים בלתי צפויים. על כל אלה להתבצע בעת ובעונה אחת, ביעילות מרבית ובפציעות מועטות ככל האפשר.

הספר כולל הדרכות לתרגול עצמי מלווים בצילומים להמחשה, ההסברים מדויקים וברורים ומובנים לכל קורא. הספר מיועד למתרגלים ולמאמנים.

לאתר הספר : www.urihirsch.com

אין תגובות: