יום שלישי, 11 במרץ 2008

מתוך BIG TIME מרץ 2008


אימון : קטלבל'ס
שיטת אימון חדשה הגיעה לישראל – קטלבל'ס (הנפת משקולות), מדובר באימון כושר ייחודי, המשלב את כל מרכיבי הכושר : גמישות, שיווי משקל, כוח, סיבולת, זמן תגובה ומהירות. האימון נועד לאזן את הגוף, ובכך הוא משפר את התפקוד היומיומי של הגוף, מפחית כאבים ומסייע בשיקום מפציעות. השיטה עובדת כך: בעזרת משקולת קטלבל'ס, הנראית כמו כדור תותח עם ידית אחיזה, מניעים או מניפים את המשקולת סביב הגוף, על פי תרגילים מובנים, האימון נעשה בתנועת שרשרת המפעילה את כל הגוף. הקטלבל'ס התפתח ברוסיה ב-1704 על ידי חוואים ועובדי נמל רוסים.
אורי הירש (38), מדריך הקטלבל'ס הראשון בארץ, מנהל בימים אלה את סטודיו קטלבל'ס ברמת השרון, המונה כשלושה מדריכים בשלבי הסמכה.
קורס בסיסי – 500 שקל, משקולת - 600-120 שקל.
מועדון איתנים, ברנשטיין כהן 8, רמת השרון, טל' 03-5408885

יום ראשון, 9 במרץ 2008

מתוך המקצוענים ערוץ 10

מתוך המקצוענים ערוץ 10
http://video.nana10.co.il/?ArticleID=538195
למי שפיספס

בי"ס ראשון לאימון הקטלבל’ס, להיט הכושר מארה"ב, נפתח ברמת השרון

בי"ס ראשון לאימון הקטלבל’ס, להיט הכושר מארה"ב, נפתח ברמת השרון

רונה כורם פרידמן אייס ניוז 03.03.08 12:00


המאמן אורי הירש השקיע בהקמת ביה"ס מיליון שקל, ומתכנן להקים עוד 3 מרכזי לימוד במרכז ובצפון
’איתנים קטלבל’ס’, בית הספר הראשון בישראל לקטלבל’ס (kettlebells), להיט הכושר החם של ארה"ב, נפתח בימים אלה ברמת השרון בהשקעה הנאמדת במיליון שקל. בראש ביה"ס עומד אורי הירש, מאמן הוליסטי מזה 17 שנים ומייסד אימון הקטלבל’ס בישראל, ולצידו כ-6 מדריכים בשלבי הסמכה. ההשקעה הראשונית של הירש במיזם החדש כוללת את יבוא המשקולות, ספרות מקצועית, הקמת ביה"ס והסמכת מדריכים. בכוונתו להקים בהמשך כ-3 מרכזי לימוד נוספים בערים באזור המרכז והצפון. האימון, המתבצע באמצעות משקולת קטלבל’ס, מסייע לשיפור היכולות האתלטיות, היציבות והיציבה, חיזוק הגוף, סיבולת כושר אירובי ושריפת שומנים. אורי הירש: "שיטת הקטלבל’ס התפתחה מאוד בשנים האחרונות, והתפשטה כרוח סערה ברחבי העולם. השיטה פועלת בתנועת שרשרת המפעילה את כל הגוף כיחידה שלמה על-פי תרגילים מובנים".

http://www.ice.co.il/article.asp?pgId=117355&catId=1

הפנינג פורים - אימון קטלבל'ס מיוחד באיתנים


הפנינג פורים - אימון קטלבל'ס מיוחד במועדון איתנים


21/3/2008 יום שישי בין 10:00 ל 12:00

פתוח חינם לחברי מועדון איתנים, בני משפחה וחברים

מבצעים הרשמה למצטרפים

כתבות ממנטה ועולם האישה מרץ 2008



לקח ארבע שנים לקטלבל'ס לכבוש אתארצות-הברית, ולהשתלב כאחת משיטות האימוןהטרנדיות. עכשיו אורי הירש, מאמן כושר, גייר אתהקטלבל'ס ומציע תוכנית אימון בסטודיו שלוברמת-השרון. מדובר באימון משקולת, שעובד עלגמישות, שיווי משקל, כוח וסיבולת, תוך הפעלתתנועתיות של כל הגוף. אחרי שישה שבועות כברתראו שינוי משמעותי במראה. היכנסו לאתר הבית.www.KettleBells.co.il
עולה האישה, מרץ 2008


תופסים תנופה רוצים לשרוף עד 1,500 קלוריות בשעה ? כדאי שתשקלולהניף את המשקולת המוזרה הזאת, שנראית כמו כדורשל תותח עם ידית אחיזה. היא מסתירה מאחוריהחתיכת היסטוריה, אבל אנחנו כאן בגלל שיטת האימוןשהתפתחה בעקבותיה – קטלבל'ס – שנחשבת לדבר הכי חם היוםבקרב כוכבות הוליווד ומאיימת להיות הדבר הבא גם כאן.איך זה עובד : השיטה שייכת לתחום האימונים הפונקציונליים,כלומר דוגלת באימון הגוף כולו תוך דגש על תבניות תנועה. במהלךהתרגול מניעים או מניפים את המשקולת מסביב לגוף באופן שדורשמקבוצות שריר רבות להשתתף על-פי תרגילים מובנים. השיטה פועלת בתנועת שרשרת רציפה המלמדת את המוח והגוף לתפקדכיחידה שלמה, בתיאום ובתזמון בין האיברים, ובכך משפרת אתטווחי התנועה, הקואורדינציה, היציבה, הכוח, הסבולת האירוביתומהירות התגובה.למי זה טוב : לכל אחד, ואפשר גם להתאים את האימון למטרה :הפחתת משקל או שיפור הכושר.למה זה כדאי : 1,500 קלוריות בשעה כבר אמרנו, אבל הבונוס הואשתוכלו לראות תוצאות בזמן קצר יחסית : 2-3 אימונים בשבוע למשךשישה שבועות.איפה תניפו : אצל אורי הירש, מאמן כושר הוליסטי שהביא את השיטה לארץ, במועדון איתנים (ברנשטיין כהן 8, רמת השרון), טל': 03-5408885
מגזין מנטה, מרץ 2008